نوشته شده توسط : مطلب پروژه

داریم تا پروژه پایگاه داده ها را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده و ایده های جدید و جذاب را برای تولید پروژه های جدید معرفی کنیم.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


اگر به دنبال ایده هایی برای پروژه های پایگاه داده هستید ، جستجوی شما در این سایت متوقف می شود زیرا ، ایده های جالب برای پروژه های پایگاه داده و هر گونه کمکی برای پروژه های پایگاه داده در این مقاله آورده شده است.

داشتن ایده های پروژه پایگاه داده برای دانشجویان علوم کامپیوتر و آی تی قبل از شروع پروژه مهم هستند. اگر دانشجوی علوم کامپیوتر هستید، پس می دانید پایگاه داده چیست و چقدر برای ما اهمیت دارد. بنابراین اگر قصد دارید پروژه خود را بر روی پایگاه داده انجام دهید، گزینه های زیادی برای آن دارید.
یادگیری، همیشه، همه جا با فرادرس

اگر اطلاعات زیادی از پایگاه داده ندارید و می خواهید به صورت کامل با این مباحث آشنا شوید می توانید از لینک زیر به آموزش های حرفه ای دیتابیس دسترسی داشته باشید و دانش پایگاه داده خود را بروز نگه دارید.

    مجموعه آموزش پایگاه داده — کلیک کنید

آماده سازی پروژه پایگاه داده MySQL

دانلود پروژه پایگاه داده رایگان

دو رویکرد متفاوت برای راه اندازی پروژه های پایگاه داده MySQL وجود دارد. راه آسان و راه سخت، با این حال تفاوت کمی وجود دارد که تعیین می کند راه اندازی شما به کدام سمت می رود.
مزایای پروژه های پایگاه داده MySQL

برای دریافت بهترین مزایای از پروژه های پایگاه داده MySQL استفاده کنید زیرا آن ها کاملاً با دستور العمل های بهبود پایگاه داده فعلی مطابقت دارند و اجازه می دهند از یک چارچوب کنترل بازپخش برای پیشرفت گروه پایگاه های داده استفاده شود، که برای چرخش عملی رویداد ها ضروری است.

هنگام کار با اشیاء در پروژه های پایگاه داده MySQL می توانید از هایلایت های بیشتری استفاده کنید. یکی از آن ها بازسازی و تغییر برنامه ریزی شده برای بهبود شفافیت و در عین حال صرفه جویی در کانسپت است. فصل بندی هایی که به یک آیتم تغییر نام داده شده اشاره می کنند، طبیعتاً در تمام محتوای پروژه به روز می شوند. رشته های متنی و نظراتی که حاوی نام هستند نیز به روز می شوند. شما باید یک بار ارتباط و پیکربندی معنادار را در یک قرار داد سازمانی انتخاب کنید و دفعه بعد از طرح اولیه استفاده کنید.

مای اس کیو ال

پروژه های پایگاه داده MySQL تا حد زیادی به توسعه پایگاه داده کمک می کند. آن ها اسکریپت های شما را در یک ساختار معقول ، مناسب برای مسیریابی و سازماندهی طبقه بندی می کنند ، گسترش پایگاه داده آفلاین را با مجموعه ای از ویژگی های کاربردی ، مانند تکمیل کد در کد SQL، refactoring، بررسی و غیره پیشنهاد می کنند. از پروژه های پایگاه داده MySQL در هنگام توسعه پایگاه های داده استفاده کنید و تفاوت را تجربه کنید.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


در لینک زیر آموزش کامل مای اس کیو ال که توسط سایت فرادرس تهیه شده را قرار می دهیم تا به صورت کامل با این نرم افزار پایگاه داده آشنا شوید.

    آموزش پایگاه داده MySQL — کلیک کنید

درباره پایگاه داده SQL

دانلود پروژه پایگاه داده رایگان

SQL برای برقراری ارتباط با پایگاه داده استفاده می شود. SQL یک زبان استاندارد برای ذخیره ، دستکاری و بازیابی داده ها در پایگاه های داده است. پروژه های ما نحوه استفاده از SQL را در موارد زیر به شما آموزش می دهند: MySQL، SQL Server، MS Access، Oracle، Sybase، Informix، Postgres و سایر سیستم های پایگاه داده. IDE های زیادی برای پایگاه داده Sql وجود دارد: توسعه دهنده Oracle Sql، برنامه Oracle express، Microsoft Access، توسعه دهنده PL / SQL و غیره.
دانلود پروژه پایگاه داده رایگان برای سیستم مدیریت خوابگاه

سیستم مدیریت خوابگاه

طراحی پایگاه داده برای سیستم مدیریت خوابگاه به روش دستی فرآیند خسته کننده ای است، زیرا زمان زیادی نیاز خواهد داشت، اما با سیستم مدیریت کامل ، ما به راحتی می توانیم جزئیات مشتری ، وضعیت اتاق ، رزرو ، شعبه خوابگاه ، کارمندان ، پرداخت ها و تراکنش را مدیریت کنیم. بنابراین، می توان به راحتی از تکرارهای زیادی اجتناب کرد که باعث کاهش تعداد داده ها می شود. به همین دلیل می توانید دانلود پروژه پایگاه داده رایگان را به جای نوستن کد های زیاد انتخاب کنید

طراحی پایگاه داده سیستم مدیریت خوابگاه نرم افزاری است که برای مدیریت فعالیت های مختلف در هاستل توسعه یافته است. در چند سال گذشته تعداد مسافران در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش است. به این ترتیب تعداد هتل ها نیز برای اسکان مسافران در سراسر جهان افزایش می یابد. برای بررسی و دانلود این پروژه پایگاه داده کلیک کنید.
دانلود پروژه پایگاه داده رایگان برای سیستم مدیریت سفارش و تحویل

سیستم مدیریت سفارش و تحویل

این طراحی پایگاه داده برای سیستم مدیریت سفارش و تحویل ، راه حلی برای تسهیل سیستم سفارش و تحویل است. طراحی پایگاه داده سیستم مدیریت سفارش با استفاده از ERD  و برنامه JAVA است. طراحی پایگاه داده سیستم برای مدیریت سفارش و تحویل ، مشتریان را در طول تراکنش راهنمایی می کند تا اطمینان حاصل کند که سفارش ها به درستی و بدون تردید تحویل داده می شوند. برای دسترسی به این پایگاه داده روی کلیک کنید.
دانلود پروژه پایگاه داده رایگان برای سیستم مدیریت بوتیک

این طراحی پایگاه داده سیستم مدیریت بوتیک یا پروژه طراحی پایگاه داده برای سیستم مدیریت بوتیک با ERD،  کاغذبازی را که توسط صاحبان فروشگاه را کاهش می دهد. همچنین به آن ها کمک می کند تا داده های پوشاک ، مشتریان ، ارائه دهندگان را با سهولت فوق العاده نگهداری کنند .

سیستم مدیریت فروشگاه بوتیک پیشنهادی برای خواسته ها و مقرون به صرفه برای مردم ساخته شده است. این سیستم ها شامل پوشاک ، موجودی و فروش و غیره است. برای دسترسی به داده های پروژه کلیک کنید. همچنین اگر به دنبال پروژه های بیشتری هستید و می خواهید فایل دانلود پروژه پایگاه داده رایگان را پیدا کنید می توانید به انگلیسی در گوگل جستجو نمایید.
بهترین ایده ها و موضوعات پروژه SQL

هنگامی که یک پایگاه داده با قابلیت کاربرد واقعی می سازید و طراحی می کنید، نه تنها درک مفهومی شما را اصلاح می کند، بلکه مهارت های حل مسئله شما را نیز تقویت می کند. بنابراین، با اجرای ایده های پروژه پایگاه داده SQL زیر، مهارت های خود را تقویت کنید و حرفه خود را شروع کنید
1. سیستم مدیریت کتابخانه

یک سیستم مدیریت کتابخانه آنلاین یک راه آسان برای انتشار کتاب و همچنین مشاهده کتاب ها و عناوین مختلف موجود در یک دسته ارائه می دهد. این نوع سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) را می توان به راحتی در Asp.Net با استفاده از C# توسعه داد.

اگر اطلاعات زیادی از این زبان ها ندارید و می خواهید زبان سی شارپ را بیاموزید. یکی از بهترین راه ها استفاده از آموزش های آنلاین فرادرس است ، این آموزش ها بسیار حرفه ای و کاربردی بوده و به نسبت هزینه ی کمی نیز دارند. برای مشاهده مجموعه آموزش های سی شارپ فرادرس روی لینک زیر کلیک کنید.

    مجموعه آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#‎) –کلیک کنید

کتابخانه دانشگاه خود را مثال بزنید، جایی که اساتید و دانشجویان می توانند کتاب به امانت بگیرند. به طور کلی ، تعداد روز هایی که باید کتاب را برگردانید برای هر دو گروه متفاوت است. همچنین، هر کتاب دارای یک شناسه منحصر به فرد است ، حتی اگر نسخه ای از همان کتاب توسط همان نویسنده باشد. طرای این سیستم یکی از روش های افزایش تجربه تولید و طراحی پایگاه داده محسوب می شود.
2 – پایگاه داده برنامه های کاربردی خرده فروشی آنلاین

از آنجایی که تجارت الکترونیک در سرتاسر جهان رشد قابل توجهی را تجربه می کند ، پایگاه های داده برنامه های خرده فروشی آنلاین از محبوب ترین ایده های پروژه SQL هستند. این اپلیکیشن به مشتری امکان ثبت نام و خرید کالا را از طریق اینترنت می دهد. فرآیند ثبت نام به طور کلی شامل ایجاد یک شناسه و رمز عبور منحصر به فرد مشتری است و در بسیاری از موارد اطلاعاتی مانند نام ، آدرس ، اطلاعات تماس ، اطلاعات بانکی و غیره را در بر می گیرد.

هنگامی که کاربر محصولی را خریداری می کند ، فاکتور بر اساس مقدار ، قیمت و تخفیف( در صورت وجود) ایجاد می شود. مشتری باید یک روش پرداخت را برای تسویه تراکنش قبل از تحویل آن به محل مورد نظر ، انتخاب کند.

برای طراحی این نوع برنامه باید زبان برنامه نویسی تحت وب را بیاموزید. یکی از ساده ترین و کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب ، PHP می باشد. برای آموزش این زبان می توانید آموزش های حرفه ای فرادرس را مشاهده کنید.

    مجموعه آموزش‌ PHP — کلیک کنید

3- مدیریت کنترل موجودی

پایگاه داده

کنترل موجودی فرآیند حصول اطمینان از اینکه یک شرکت دارای انبار کافی از مواد و محصولات است تا بدون تأخیر نیازهای مشتریان را برآورده کند. هر دو وضعیت مازاد و کمبود نامطلوب هستند و هدف این است که با حفظ موجودی در سطح بهینه ، سودآوری را به حداکثر برسانیم.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


بنابراین ، اهداف طراحی پایگاه داده مدیریت کنترل موجودی بر نگهداری اقلام مورد نیاز ، افزایش گردش موجودی ، حفظ سطح ایمنی انبار ، تامین مواد اولیه با هزینه های کمتر ، کاهش هزینه های ذخیره سازی ، کاهش هزینه های بیمه و غیره تمرکز دارد.
4- بانک اطلاعاتی سیستم راه آهن

در این سیستم پایگاه داده ، شما باید ایستگاه های قطار مختلف ، مسیر های قطار بین ایستگاه های متصل ، جزئیات قطار (یک عدد منحصر به فرد برای هر قطار) ، مسیرها و برنامه های قطار و اطلاعات قطار ، رزرو مسافر را مدل سازی کنید. برای ساده کردن پروژه خود، می توانید فرض کنید که همه قطارها هر روز حرکت می کنند و تنها یک روز سفر به مقصد خود دارند.
5- سیستم مدیریت حقوق و دستمزد

این یکی از ترجیح داده شده ترین ایده های پروژه پایگاه داده SQL به دلیل استفاده گسترده در همه صنایع است. سیستم مدیریت حقوق و دستمزد یک سازمان ، پرداخت حقوق ماهانه ، مالیات و تامین اجتماعی کارکنان را محاسبه می کند. دستمزدها را با استفاده از داده‌های کارکنان (نام ، محل خدمت ، مقیاس حقوق ، مزایا و غیره) ، سوابق حضور و غیاب و مرخصی های گرفته شده ، محاسبه خواهد کرد.

سپس نرم افزار بر اساس فرمول های خاصی نتایجی را در قالب فایل های بانکی و حقوق و دستمزد تولید می کند. به همین ترتیب ، یک پرونده مالیاتی برای اداره مالیات ایجاد شده و در پایگاه داده ذخیره می شود.
دلایل استفاده از پروژه پایگاه داده رایگان

پروژه ها یک محیط یادگیری فعال ایجاد می کنند که در آن ذهن می تواند انتقادی فکر کند و از روش های مبتنی بر پرس و جو برای یافتن راه حل ها استفاده کند. هنگام انتخاب یک پروژه SQL ، به طور کلی باید پروژه ای را انتخاب کنید که در آن حداقل از تکنیک های عادی سازی پایگاه داده استفاده کنید. این ها رویکرد های طراحی هستند که وابستگی و افزونگی داده را کاهش می دهند.
انجام پروژه SQL server  به راحتی با استخدام یک متخصص SQL و فریلنسرهای با مهارت پایگاه اطلاعاتی در  کارلنسر امکان پذیر است.  طراحی بانک اطلاعاتی برای سایت ها و شرکت ها، توسعه سامانه مدیریت مشتریان و سی آر ام (CRM)  و توسعه بک اند و پایگاه داده سرویس مبتنی بر وب و سیستم عامل همگی نیازمند یک پایگاه داده قدرتمند مانند SQL server ، MySQL  یا Posetgre  می باشند. ساختار این پایگاه داده شامل استفاده از کوئری و ساب کوئری ، استفاده از دستور Select  و سایر command  ها برای ساخت جدول است.
اس. کیو. ال سرور  یک سیستم مدیریت داده و ذخیره اطلاعات است که در شرکت های کوچک ، متوسط و بزرگ برای مدیریت اطلاعات و ذخیره دیتا استفاده می شود. همچنین پروژه های دانشجویی SQL Server  به وفور در دانشگاه ها برای یادگیری زبان برنامه نویسی و دستورات این پایگاه داده قدرتمند ارائه می شود.   معروفترین نرم افزار بانک اطلاعاتی ms sql server ساخت شرکت مایکروسافت است. برای پیاده سازی و انجام پروژه sql  می توانید از برنامه نویسان و متخصصین دیتابیس سایت استفاده کنید. برای استخدام متخصص پایگاه داده SQL  به صورت به راحتی یک پروژه
شده عبارتStructured Query Language می باشد که به آن “زبان پرس ‌و جوی ساختار یافته” می گویند ؛ اِس کیو اِل یک زبان استاندارد برای دسترسی و انجام پروژه های SQL  کار با پایگاه‌داده (database) می باشد. این زبان از تاریخ سال 1987 یک زبان استاندارد بین المللی (ISO) معرفی شده است  ؛ زبان پرس‌وجوی SQL محبوب ‌ترین و معروف ترین  زبان‌ برای کار کردن با پایگاه داده می باشد که محدود به زبان برنامه نویسی خاصی نمی باشد ، این به این معنی است که اکثر برنامه ‌نویسان برای برقراری با پایگاه داده به این زبان نیازمند هستند .

 
  تاریخچه و پیشینه sql  چیست ؟

SQL برای نخستین بار در IBM توسط Donald D. Chamberlin و Raymond F. Boyce در اوایل دهه 1970 توسعه یافت. این نسخه، در اوایل  SEQUEL (زبان جستجوی انگلیسی ساختار یافته) معرفی شد ، به خاطر اداره کردن و بازیابی داده های ذخیره شده در سیستم مدیریت پایگاه داده شبه ارتباطی اصلی IBM طراحی شد، که یک گروه در آزمایشگاه تحقیقاتی IBM در شهر سن خوزه در جنوب سنفرانسیسکو در طول دهه 1970 آن را گسترش دادند.

 
 مهم ترین دستورات sql  چیست  ؟

 

DROP TABLE – حذف کردن یک جدول

CREATE INDEX – ایجاد کردن یک شاخص (کلید جستجو)

DROP INDEX – حذف کردن یک شاخص

INSERT INTO – درج یک داده جدید در یک دیتابیس

CREATE DATABASE – درج یک پایگاه داده جدید

ALTER DATABASE – ویرایش کردن یک پایگاه داده

CREATE TABLE – ایجاد یک جدول جدید

ALTER TABLE – ویرایش کردن یک جدول

SELECT – استخراج کردن داده‌ از یک دیتابیس

UPDATE – بروزرسانی داده‌ در یک دیتابیس

DELETE – حذف داده‌ از یک دیتابیس

 
مزایای استفاده از sql  چیست  ؟

 

 SQL وظیفه ذخیره سازی داده ها، به روز رسانی کردن آن ها، حذف اطلاعات و مدیریت درخواست ها را با اجرای آن بر عهده دارد

SQL می تواند پایگاه های جدید را بسازد و اطلاعات گوناگون را به آن اضافه نماید.

 SQL امکان شخصی سازی جدول ها و نحوه دسترسی به آن ها را به کاربر می دهد.

 SQL زبانی بر پایه پرس و جو بوده و می تواند انتقال داده ها را به حالت دوطرفه انجام دهد .

 SQL امکان کنترل تمام داده ها را می دهد و دارای استاندارد بین المللی ANSI است .

 SQL می تواند درخواست های پیوسته یک پایگاه داده را اجرا کند .

 
 قابلیت های sql  چیست  ؟

 

انجام پروژه های sql- رایا پروژه

 

ایجاد کردن  پروسیجرهای ذخیره‌شده (Stored Procedures) در یک دیتابیس

ایجاد View  کردن در یک دیتابیس

کنترل کردن سطح دسترسی در جدول ها ، پروسیجرها و View

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


اجرا شدن کوئری ‌ها در یک دیتابیس

بازیابی شدن داده ‌ها از یک دیتابیس

وارد کردن سابقه ها و داده‌ ها در یک دیتابیس

به روزرسانی کردن داده ‌های یک دیتابیس

حذف کردن داده‌ها از دیتابیس

ایجاد دیتابیس‌های جدید

ایجاد کردن جدول های جدید (Table) در یک پایگاه داده

 
 چرا رایا پروژه ؟

 

انجام پروژه های sql با توجه به اهدف و نیازهای شما عزیزان ؛ تحویل پروژه های sql در کوتاه ترین زمان ؛ ارائه عالی ترین و با کیفیت ترین خدمات با مناسب ترین هزینه ؛ پشتیبانی 48 ساعته رایگان از پروژه شما غ دسترسی بسیار آسان و راحت ؛  رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های  sqlشما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های  sqlمی باشد .

 
رایا پروژه بهترین مرجع انجام پروژه های sql در ایران است

 

اگر پروژه ای در خصوص sql دارید و یا نیاز به مشاوره دارید متخصصان و مشاوران با انگیزه رایا پروژه در خدمت شما هستند تا سوالات و پروژه های شما عزیزان را در زمانی که معین میشود توسط کارفرما ؛ ارسال میشود و توضیحات پروزه ارسالی نیز خدمت کارفرما ارسال میشود.

 
 نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های اس کیو ال sql  

 

 پروژه شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 پروژه شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

 پس از اتمام پروژه  شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 
 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های sql  

 

 انجام پروژه های sql شرکتی

 انجام پروژه های sql تخصصی

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


 انجام پروژه های sql حرفه  ای

 انجام پروژه های  مشاوره در sql

 انجام پروژه های sql پایگاه داده

رایا پروژه با دارا بودن بهترین متخصصان sql ، شما در هر جای این کشور عزیز که  باشین بهتون عالی ترین خدمات رو ارائه خواهد داد.

در ارائه دادن خدمات پروژه ها ، کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ، دستور کارماست

« ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  »
خدمات مرتبط

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های PHP

انجام و بهینه سازی سئو سایت

طراحی لوگو

ساخت داشبورد در اکسل
ام پروژه های پایگاه داده و طراحی دیتابیس database

وبسایت مستر پیپر با به کارگیری بهترین متخصصان در زمینه پایگاه داده و بهیه سازی دیتابیس آماده انجام تمامی پروژه های شما مربوط به انواع دیتابیس ها میباشد. از جمله:

    اس کیو ال sql
    مونگو mongo
    پستگرس postgres
    اس کیو ال لایت sql lite
    …

پایگاه داده یا دیتابیس (Data Base) چیست؟

بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده یا دیتابیس (data base) به مجموعه ای از اطلاعات با ساختار منظم  گفته می شود. این پایگاه های اطلاعاتی معمولاً در قالبی که برای دستگاه ها و رایانه ها قابل خواندن و قابل دسترسی باشند ذخیره می شوند.

پایگاه داده اس کیو ال چیست ؟ با گسترش طراحی وب سایت های پویا در شبکه جهانی وب نیاز به یک پایگاه داده و بانک اطلاعاتی (database) بزرگ برای مدیریت محتوا  احساس میشد. مدیریت پایگاه داده ها یک فرایند پیچیده است ، که به طور قابل توجهی با برنامه و زبان برنامه نویسی SQL این نیاز برطرف شده است.

پایگاه داده در اصل مجموعه ای سازمان یافته از اطلاعات است. این واژه از دانش رایانه سرچشمه می گیرد ،اما کاربر وسیع و عمومی نیز دارد، این وسعت به اندازه ای است که مرکز اروپایی پایگاه داده (که تعاریف خردمندانه ای برای پایگاه داده ایجاد می کند) شامل تعاریف غیر الکترونیکی برای پایگاه داده می باشد. در این نوشتار به کاربرد های تکنیکی برای این اصطلاح محدود می شود.

یک تعریف ممکن این است که: پایگاه داده مجموعه ای از رکورد های ذخیره شده در رایانه با یک روش سیستماتیک (اصولی) مثل یک برنامه رایانه ای است که می تواند به سوالات کاربر پاسخ دهد. برای ذخیره و بازیابی بهتر، هر رکورد معمولا به صورت مجموعه ای از اجزای داده ای یا رویداد ها سازماندهی می گردد.

بخش های بازیابی شده در هر پرسش به اطلاعاتی تبدیل می شود که برای اتخاذ یک تصمیم کاربرد دارد. برنامه رایانه ای که برای مدیریت و پرسش و پاسخ بین پایگاه های داده ای استفاده می شود را مدیر سیستم پایگاه داده ای یا به اختصار (DBMS) می نامیم. خصوصیات و طراحی سیستم های پایگاه داده ای در علم اطلاعات مطالعه می شود.

مفهوم اصلی پایگاه داده این است که پایگاه داده مجموعه ای از رکورد ها یا تکه هایی از یک شناخت است. نوعا در یک پایگاه داده توصیف ساخت یافته ای برای موجودیت های نگه داری شده در پایگاه داده وجود دارد: این توصیف با یک الگو یا مدل شناخته می شود. مدل توصیفی، اشیا پایگاه های داده و ارتباط بین آنها را نشان می دهد. روش های متفاوتی برای سازماندهی این مدل ها وجود دارد که به آنها مدل های پایگاه داده گوییم.

پرکاربرد ترین مدلی که امروزه بسیار استفاده می شود، مدل رابطه ای است که به طور عام به صورت زیر تعریف می شود: نمایش تمام اطلاعاتی که به فرم جداول مرتبط که هریک از سطر ها و ستونها تشکیل شده است(تعریف حقیقی آن در علم ریاضیات برسی می شود). در این مدل وابستگی ها به کمک مقادیر مشترک در بیش از یک جدول نشان داده می شود. مدل های دیگری مثل مدل سلسله مراتب و مدل شبکه ای به طور صریح تری ارتباط ها را نشان می دهند.

در مباحث تخصصی تر اصتلاح دادگان یا پایگاه داده به صورت مجموعه ای از رکورد های مرتبط با هم تعریف می شود. بسیاری از حرفه ای ها مجموعه ای از داده هایی با خصوصیات یکسان به منظور ایجاد یک پایگاه داده ای یکتا استفاده می کنند.

معمولا DBMS ها بر اساس مدل هایی که استفاده می کنند تقسیم بندی می شوند: ارتباطی،شی گرا، شبکه ای و امثال آن. مدل های داده ای به تعیین زبانهای دسترسی به پایگاه های داده علاقه مند هستند. بخش قابل توجهی از مهندسی DBMS مستقل از مدل های می باشد و به فاکتور هایی همچون اجرا، همزمانی،جامعیت و بازیافت از خطاهای سخت افزاری وابسطه است.در این سطح تفاوت های بسیاری بین محصولات وجود دارد.

انجام پروژه دانشجویی

سایت مستر پیپر نیز از دانشجویانی که در انجام پروژه های پیچیده خود مشکل دارند دعوت به عمل می آورد تا پروژه های خود را به ما بسپارند و با بهترین کیفیت تحویل بگیرند.

کیفیت انجام پروژه :

مسترپیپر به عنوان بهترین سایت انجام پروژه همیشه سعی داشته است بالاترین کیفیت را در انجام پروژه ها داشته باشد.

زمان انجام پروژه :

زمان انجام پروژه ها با توجه به زمانی که مشتری تعیین میکند انجام میشود و سعی بر این بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را دریافت کنید.

نحوه سفارش پروژه :
ن تجربه‌ی چندین ساله در زمینه انجام پروژه های نرم افزاری، انجام پروژه های دانشجویی ، انجام انواع پایان نامه ها و مقالات، امکان انجام پروژه پایگاه داده Database شما را با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و به صورت تضمینی و فوری فراهم کرده است. در موسسه کارت، پروژه های شما توسط متخصصان حوزه مورد نظر و به صورت کاملا
موعه ای از اطلاعات با ساختار منظم  گفته می شود. این پایگاه های اطلاعاتی معمولاً در قالبی که برای دستگاه ها و رایانه ها قابل خواندن و قابل دسترسی باشند ذخیره می شوند.
کاربرد دیتابیس

– دیتابیس می‌تواند تعداد زیادی از مستندات را به صورت موثر در خود ذخیره کند و در حین این کار، فضای خیلی کمی را به خود اختصاص می‌دهد.

– پایگاه داده برای پیدا کردن اطلاعات بسیار سریع عمل می‌کند و کار کردن با آن آسان است.

– در دیتابیس می‌توانید به راحتی اطلاعات جدید اضافه کنید یا داده‌های قدیمی را ویرایش و حذف کنید.

– در پایگاه داده می‌توان به راحتی جستجو کرد. برای مثال می‌توانید بنویسید «تمامی ماشین‌های برند Ford را پیدا کن» و دیتابیس این کار را به سرعت انجام می‌دهد.

– اطلاعات می‌توانند به سادگی ترتیب داده شوند. برای مثال می‌توانید اطلاعات را به ترتیب زمانی که ثبت شده‌اند مشاهده کنید.

– از طریق دیتابیس، اطلاعات می‌توانند به دیگر اپلیکیشن‌ها منتقل شوند. برای مثال از طریق دیتابیس می‌توانید برای کاربران ایمیل ارسال کنید که زمان یکی از امتحاناتشان فرا رسیده است.

– بیش از یک نفر می‌توانند همزمان به یک پایگاه داده دسترسی داشته باشند. یعنی دارای قابلیت دسترسی چند جانبه است.

– امنیت داده‌ها در database بیشتر از پرونده‌های کاغذی است.
انحام پروژه دیتابیس با کیفیت و هزینه مناسب در همیارپروژه :
وژه این تضمین را به شما می دهد که از بهترین برنامه نویسان حال حاضر کشور برای انجام پروژه دیتابیس شما را استفاده خواهد کرد.شاید این مورد باعث شود که تصور کنید بهترین برنامه نویسان غالبا قیمت شان هم باید بالاتر از بقیه باشد درحالی که این چنین نیست و ما قیمت ها را به پایین ترین سطح ممکن به نسبت دیگر مراکز انجام پروژه های متلب رسانده ایم تا شما هم کیفیت و هم قیمت را در بهترین حالت دریافت کنید.
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه مهندسی کامپیوتر
انجام پروژه VLSI
انجام پروژه شبکه عصبی با متلب
انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با متلب و پایتون
انجام پروژه های پردازش تصویر با متلب (Matlab)

انجام پروژه های داده کاوی با متلب (Matlab)
برای انجام پروژه پایگاه داده باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های دیتابیس و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه دیتابیس را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های دیتابیس ، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های پایگاه داده پیشرفته SQL Server

در این دفتر ، طراحی پروژه های پایگاه داده در تمامی سطوح انجام می شود. هر گونه پروژه پایگاه داده در هر سطحی قابل انجام است. انجام پروژه های SQL Server پذیرفته می شود.

انجام پروژه های پایگاه داده SQL Server در اصفهان

پروژه های پایگاه داده که توسط ما انجام می شوند معمولا دارای موارد ذیل می باشند:

    جدول یا Table
    پرس و جو یا View یا Query
    رویه های ذخیره شده یا Stored Procedure
    تابع های ساده و پیچیده Functions
    تریگر یا Trriger
    فایل توضیحات و مستندات پایگاه داده
    نمودار ER پایگاه داده
    اسکریپت SQL برای ایجاد آبجکتهای پایگاه داده
    نسخه پشتیبان BackUp برای بازیابی پایگاه داده
    و مهمتر از همه پشتیبانی از پروژه

برخی از نمونه های پروژه های پایگاه داده SQL Server در همین لینک قابل مشاهده می باشند . . .

 

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


 

برچسبها: SQL   SQL Server   آموزش SQL Server   انجام پروژه آز پایگاه داده   انجام پروژه آز پایگاه داده SQL Server   انجام پروژه آز پایگاه داده پیشرفته   انجام پروژه دیتابیس SQL Server   انجام پروژه های بانکهای اطلاعاتی   انجام پروژه های پایگاه داده SQL Server   ایجاد مستندات پروژه های پایگاه داده   پایگاه داده   پروژه SQL   پروژه SQL Database   پروژه آزمایشگاه پایگاه داده   پروژه اس کیو ال   پروژه بانک اطلاعاتی SQL   پروژه پایگاه داده SQL   پروژه های پایگاه داده اس کیو ال سرور   حل سوال های sql server   مستندات پروژه های پایگاه داده SQL Server   نمودار ER SQL   
در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در پروژه های دیتابیس خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

متلب پروژه با تخصص بالا و تجربه ۷ ساله آمادگی دارد انجام پروژه پایگاه داده شما در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.

ما چه نوع پروژه های پایگاه داده رو میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه با نرم افزار پایگاه داده
انجام پروژه دانشجویی پایگاه داده
انجام پروژه پایگاه داده با جاوا
انجام پروژه database
انجام پروژه درس پایگاه داده پیشرفته
قیمت انجام پروژه پایگاه داده
انجام پروژه DBMS پایگاه داده
پایگاه داده چیست ؟

پایگاه داده‌ در مفهوم عام آن، به مجموعه‌ای از اطلاعات با ساختار منظم و سازمان ­‌یافته گفته می‌شود. در این مفهوم، ذخیره­‌سازی ساده اطلاعات در یک پرونده را نیز می­‌توان نوعی پایگاه داده دانست. اما در مفهوم خاص، منظور از پایگاه داده مجموعه­‌ای از این اطلاعات است که در قالبی ذخیره شده که توسط ابزارهای الکترونیکی قابل خواندن و دسترسی است. موارد ذیل از جمله تعاریف آکادمیک ارایه شده از این مفهوم هستند.در علم رایانه منظور از Database محلی است که اطلاعات مربوط به یک نرم افزار، وب سایت و… ذخیره می‌شوند. دیتابیس بر اساس قاعده های که در ساماندهی اطلاعات به کار می‌گیرد، امکان دسترسی و مدیریت اطلاعات ذخیره شده را بسیار ساده‌تر می‌کند. استفاده از دیتابیس این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد تا اطلاعات خود را به صورت دقیق با نظمی مشخص ذخیره کنیم. با این کار می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان به بخش  و یا کل این اطلاعات دسترسی پیدا کنیم. همچنین استفاده از Database مزایای دیگری از جمله استقلال اطلاعات، حذف فرآیندهای تکراری، افزایش امنیت، امکان پشتیبان گیری از داده‌ها و در اختیار ما قرار می‌دهد

انجام پروژه دانشجویی پایگاه داده  

پروژه دانشجویی پایگاه داده در متلب پروژه توسط برترین اساتید  پایگاه داده ایران قابل انجام هست همواره سعی شده است کمترین قیمت در پروژه دانشجویی پایگاه داده خدمت دانشجویان محترم داده شود

 

متلب پروژه در حوزه زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

سفارش پروژه SQL اس کیو ال

برای سفارش پروژه database باید چه کار کنم ؟

برای سفارش انجام پروژه های پایگاه داده باید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید یا می توانید شما میتوانید با شماره تماس بگیرید

زمان پروژه database چقدر می باشد ؟

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


انجام پروژه های پایگاه داده در متلب پروژه طبق زمان خواسته شده مشتری تنظیم میشود ولی سعی میشود در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود

کیفیت در پروژه database به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه های پایگاه داده از اصلی ترین اهداف گروه متلب پروژه می باشد بالاترین کیفیت در پروژه پایگاه داده  همواره هدف متلب پروژه بوده است

چگونه از پروژه database مطمئن شویم ؟

اطمینان از انجام پروژه های پایگاه داده با توجه به کیفیت بالای سفارشات انجام شده در متلب پروژه مشخص می باشد متلب پروژه همواره مفتخر بوده اطمینان شما را توانسته فراهم کند.

هزینه انجام پروژه پایگاه داده با توجه به زمان آن چقدر است؟ چگونه از تضمین قیمت پروژه در متلب پروژه مطمئن شویم؟

هزینه انجام پروژه پایگاه داده با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در متلب پروژه بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.
نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه پایگاه داده در متلب پروژه چگونه است؟ آیا راه های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد؟

برای ثبت سفارش در متلب پروژه می توانید مستقیما از طریق شماره تلفن های ثبت شده در سایت اقدام کرده و یا از طریق کانال تلگرام و واتساپ اقدام نمایید.

ستفاده از یک تابع بازگشتی و چندین متد دیگر حاصل ضرب دو عدد بزرگ را محاسبه می کند .دقت کنید که اعداد بیش از حد نباید بزرگ باشند که برنامه جوابگو نمیباشد .
28,500 تومان
پروژه سیستم مدیریت کارمندان با C#
مهمترین قسمت پروژه کلاس بخش میباشد که برای اجرای عملیات مربوطه یک کنترل کننده قرار داده ایم که تمامی متد ها در ای کلاس قرار داده شده است . در این پروژه تعداد کارمندان نباید از یک حد خاص بگذرد،در این سیستم از قسمت یا کلاسی استفاده کردیم که نحوه ی عملکرد بخش را مدیریت می کند .
 نحوه ی عملکرد واحد تست بدین صورت است که نرم افزار را با حجم عظیمی از داده ها امتحان میکند به ...
31,500 تومان
پروژه فروشگاه شیرینی پزی با C#
کاربرد اصلی این پروژه ، پیاده سازی یک سیستم مدیریت شیرینی برای شیرینی پذی میباشد. - روش کار پروژه بدین صورت است که میتوان هر گونه کارمندی(کارکنان کارگاه و کارکنان انبار و کارکنان فروشگاه) را به سیستم اضافه کرد. - همچنین امکان مدیریت محصول(حذف،اضافه،ویرایش و جستجو) توسط مدیر فروشگاه وجود دارد. - محتویات این پروژه تشکیل شده از پایگاه داده Sql Server ، - تمامی متدها با Store Procedure پیاده سازی شده است، ...
41,000 تومان
پروژه کتابخانه ی یک آموزشکده با C#
در این پروژه تمامی امکانات مربوط به کتابخانه وجود دارد از جمله :مدیریت کتاب ها(ثبت،حذف،ویرایش و جستجوی کتب بر اساس نام،نویسنده و ...) . در قسمت امانات می توان کتابی را به دانشجویی اختصاص داده یا می توان امانتی را برای دانشجویی حذف کرد.در این پروژه همچنین امکان اضافه،حذف و ویرایش دانشجویان به کتابخانه وجود دارد و سایر امکانات دیگر.
34,500 تومان
پروژه مدیریت انبارهای خوراکی و غیره خوراکی با C#
این پروژه با پایگاه داده SQl Server 2005 طراحی شده است ، زبان برنامه نویسی نوشته شده : سی شارپ 2008 ، محتویات پروژه بصورت کاملأ شی گرا بوده
38,000 تومان
پروژه توزیع محصول توسط یک کارخانه توزیع کننده با C#
کاربرد اصلی این پروژه ، پیاده سازی یک سیستم توزیع محصول توسط یک کارخانه توزیع کننده میباشد. بطوریکه کارخانه با یکسری شرکتهای تولید کننده جهت تولید کالاها قرارداد می بندد و شرکتهای تولید کننده وظیفه تامین محصولات را بر عهده دارند. پس از ثبت کالاها درون سیستم, مشتریان که تشکیل شده اند از فروشگاههای بزرگ و سوپر مارکتها و ... ،با ثبت نام در سیستم و ورود به سیستم میتواند وارد سیستم شده و پس انتخاب کالاهای مورد ...
34,000 تومان
سیستم مدیریت دفترچه تلفن با فایل متنی با C#
این پروژه یک دفترچه تلفن را بصورت کامل و با استفاده از فایل متنی پیاده سازی میکند. به گونه ای که میتواند افرادی را به دفترچه تلفن اضافه،تمامی جستجوها و ویرایش هایی را انجام داده و اجرا کند و ... .

1)*ذخیره داده ها و مشخصات افراد با یک قالب خاص درو فایل متنی ،
2)*امکان مرتب سازی فایل و نمایش فایل ...
35,400 تومان
پروژه پایانی ارسال و دریافت پیام با C#
-پروژه پایانی ارسال و دریافت پیام درس بانک اطلاعاتی دوره کارشناسی که کاربرد اصلی آن ارسال پیام در یک مکان محدود مثل اداره جات است . -این پروژه هم بروی اینترنت ،هم در محیط دانشگاه،هم در محیط اداره و در هر محیطی قابل پیاده سازی و اجرا میباشد .
budesonid teva
budesonid za inhalac ...
38,400 تومان
پروژه پایانی مدیریت تکالیف با سی شارپ
این سیستم در دانشگاه قابل استفاده میباشد بطوری که تشکیل شده است از دانشجویانی که میتوانند وارد سیستم شده و با انتخاب گروه درسی و سپس انتخاب درس مورد نظر و سپس تکلیف درس مورد نظر را انتخاب کرده و پاسخ آن را میتواند برای استاد مورد نظر و مربوط به درس ارسال کند. پاسخ های ارائه شده توسط دانشجویان،بوسیله ی اساتید و دانشجویان ارشد که توسط اساتید تعریف میشوند قابل تصحیح میباشد.و در نهایت نمره ای به دانشجویان داده ...
65,200 تومان
پروژه باز کردن صفحات وب در فرمهای تحت ویندوز
این پروژه با بررسی اتصال کامپیوتر به اینترنت ، صفحات وب از قبل تعریف شده را بار گزاری کرده که قابل مدیریت و تغییر نیز میباشد و در کلام ساده تر میتوان گفت این پروژه یک مروگر ساده میباشد .

28,200 تومان
پروژه مدیریت دارو با زبان سی شارپ
این پروژه کلا دارای یک فرم بوده که در این فرم عملیات ثبت ، ویرایش ، حذف و جستجو دارو در انبار داده ها انجام میگردد . کلیه ی توضیحات نا گفته در شکل بالا قابل درک و ملاحظه میباشد .
32,800 تومان
پروژه مدیریت آشپزخانه با سی شارپ
این پروژه یک آشپزخانه غذا فروشی را در قالب نرم افزار پیاده سازی میکند . در این نرم افزار امکان ثبت غذا و نشان دادن لیست غذا ها به مشتریان وجود دارد . همچنین امکان صدور فاکتور و جستجو غذا و انواع گزارش گیری ها نیز وجود دارد .
38,900 تومان
پروژه مدیریت رستوران با سی شارپ
این پروژه یک رستوران را در قالب نرم افزار پیاده سازی میکند . در این نرم افزار امکان ثبت غذا و نشان دادن .لیست غذا ها به مشتریان، همچنین امکان صدور فاکتور و جستجو غذا و انواع گزارش گیری ها وجود دارد .

34,800 تومان
پروژه پایانی ترخیص سربازان با سی شارپ
در این پروژه عملیات ترخیص برای سربازان ، ثبت وقایع برای یک سرباز ، ثبت سرباز جدید ، ثبت غیبت ، قبت فرار های سرباز ، ثبت نامه های سربازان ، محاسبه تاریخ ترحیص سرباز ، ثبت تشویق های دریافت شده برای سرباز ، ثبت تنبیهات ، ثبت استراحت های پزشکی و حذف یک سرباز از بانک اطلاعاتی و همچنین اخذ گزارش کاملی از وضعیت سرباز مدیریت و وجود دارد .
همچنین این پروژه از تکنولوژی linq نیز استفاد ...

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir


پروژه مکانیزه مدارس دولتی و غیره انتفاعی با سی شارپ
این پروژه فوق العاده مناسب برای دانشجویان کارشناسی جهت ارایه بع استاد میباشد . در این پروژه ابتدا مقاطعی مثل دبیرستان | راهنمایی | ابتدایی و ... تعریف میشود سپس برای هر مقطع پایه هایی مثل اول | دوم | سوم و ... در نظر گرفته میشود – برای هر پایه و سطح بصورت مجزا دروس مثل ادبیات | ریاضی | زبان | عربی و ... مشخص میگردد – برای هر درس گروههای درسی مثل ادبیات یکشنبه ساعت 12:30 | ریاضی دوشنبه ساعت 8:00 و ... ثبت میگردد –برای هر گروه درسی اساتید ...
:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 41

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه
انجام پروژه های پایگاه داده ، انجام پروژه database برنامه نویسی پایگاه داده توسط صدها کارشناس حرفه ای در متلب پروژه با قیمت مناسب انجام میشود برای انجام پروژه پایگاه داده با شماره تماس بگیرید.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در پروژه های پایگاه داده خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.
 
متلب پروژه با تخصص بالا و تجربه 7 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های پایگاه داده شما در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.
 
ما چه نوع پروژه های پایگاه داده رو میتوانیم انجام بدهیم ؟
 
انجام پروژه با نرم افزار پایگاه داده
انجام پروژه دانشجویی پایگاه داده
انجام پروژه پایگاه داده با جاوا
انجام پروژه database
انجام پروژه درس پایگاه داده پیشرفته
قیمت انجام پروژه پایگاه داده
انجام پروژه DBMS پایگاه داده
پایگاه داده چیست ؟
پایگاه داده‌ در مفهوم عام آن، به مجموعه‌ای از اطلاعات با ساختار منظم و سازمان ­‌یافته گفته می‌شود. در این مفهوم، ذخیره­‌سازی ساده اطلاعات در یک پرونده را نیز می­‌توان نوعی پایگاه داده دانست. اما در مفهوم خاص، منظور از پایگاه داده مجموعه­‌ای از این اطلاعات است که در قالبی ذخیره شده که توسط ابزارهای الکترونیکی قابل خواندن و دسترسی است. موارد ذیل از جمله تعاریف آکادمیک ارایه شده از این مفهوم هستند.در علم رایانه منظور از Database محلی است که اطلاعات مربوط به یک نرم افزار، وب سایت و… ذخیره می‌شوند. دیتابیس بر اساس قاعده های که در ساماندهی اطلاعات به کار می‌گیرد، امکان دسترسی و مدیریت اطلاعات ذخیره شده را بسیار ساده‌تر می‌کند. استفاده از دیتابیس این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد تا اطلاعات خود را به صورت دقیق با نظمی مشخص ذخیره کنیم. با این کار می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان به بخش  و یا کل این اطلاعات دسترسی پیدا کنیم. همچنین استفاده از Database مزایای دیگری از جمله استقلال اطلاعات، حذف فرآیندهای تکراری، افزایش امنیت، امکان پشتیبان گیری از داده‌ها و در اختیار ما قرار می‌دهد
 
 
 
انجام پروژه دانشجویی پایگاه داده  
 
پروژه دانشجویی پایگاه داده در متلب پروژه توسط برترین اساتید  پایگاه داده ایران قابل انجام هست همواره سعی شده است کمترین قیمت در پروژه دانشجویی پایگاه داده خدمت دانشجویان محترم داده شود 
 
فعالیت های مشابه متلب پروژه 
 
شبیه سازی با کلودسیم 
 
انجام پروژه های ns2
 
انجام پروژه ns3
 
انجام پروژه آپنت
 
انجام پروژه های کامپیوتر
 
انجام پروژه های سی پلاس پلاس
 
انجام پروژه های جاوا
 
انجام پروژه های برنامه نویسی 
 
انجام پروژه های آمنت
 
انجام پروژه های سی شارپ
 
انجام پروژه های پایتون
 
انجام پروژه های داده کاوی 
 
برای سفارش پروژه database باید چه کار کنم ؟
 
برای سفارش انجام پروژه های پایگاه داده باید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید یا می توانید شما میتوانید با شماره تماس بگیرید

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

زمان پروژه database چقدر می باشد ؟
 
انجام پروژه های پایگاه داده در متلب پروژه طبق زمان خواسته شده مشتری تنظیم میشود ولی سعی میشود در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود
 
کیفیت در پروژه database به چه صورت خواهد بود ؟
 
کیفیت در انجام پروژه های پایگاه داده از اصلی ترین اهداف گروه متلب پروژه می باشد بالاترین کیفیت در پروژه پایگاه داده  همواره هدف متلب پروژه بوده است
 
چگونه از پروژه database مطمئن شویم ؟
 
اطمینان از انجام پروژه های پایگاه داده با توجه به کیفیت بالای سفارشات انجام شده در متلب پروژه مشخص می باشد متلب پروژه همواره مفتخر بوده اطمینان شما را توانسته فراهم کند.
 
انجام پروژه دیتابیس Database
گروه همیارپروژه با داشتن صدها مجری توانمند در حوزه انجام پروژه دیتابیسdatabase  ، آماده است تا پروژه های دیتابیس شما عزیزان را با کیفیتی عالی و بصورت تضمینی انجام دهد.جهت سفارش انجام پروژه دیتابیس با شماره تماس بگیرید و یا به واتساپ این شماره پیام دهید و یا از طریق آیدی تلگرامی @پروژه خود را برای ما ارسال کنید.قیمت پروژه دیتابیس در سایت ما منصفانه و عادلانه است.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

دیتابیس یا پایگاه داده
بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده یا دیتابیس (data base) به مجموعه ای از اطلاعات با ساختار منظم  گفته می شود. این پایگاه های اطلاعاتی معمولاً در قالبی که برای دستگاه ها و رایانه ها قابل خواندن و قابل دسترسی باشند ذخیره می شوند.
 
کاربرد دیتابیس
– دیتابیس می‌تواند تعداد زیادی از مستندات را به صورت موثر در خود ذخیره کند و در حین این کار، فضای خیلی کمی را به خود اختصاص می‌دهد.
 
– پایگاه داده برای پیدا کردن اطلاعات بسیار سریع عمل می‌کند و کار کردن با آن آسان است.
 
– در دیتابیس می‌توانید به راحتی اطلاعات جدید اضافه کنید یا داده‌های قدیمی را ویرایش و حذف کنید.
 
– در پایگاه داده می‌توان به راحتی جستجو کرد. برای مثال می‌توانید بنویسید «تمامی ماشین‌های برند Ford را پیدا کن» و دیتابیس این کار را به سرعت انجام می‌دهد.
 
– اطلاعات می‌توانند به سادگی ترتیب داده شوند. برای مثال می‌توانید اطلاعات را به ترتیب زمانی که ثبت شده‌اند مشاهده کنید.
 
– از طریق دیتابیس، اطلاعات می‌توانند به دیگر اپلیکیشن‌ها منتقل شوند. برای مثال از طریق دیتابیس می‌توانید برای کاربران ایمیل ارسال کنید که زمان یکی از امتحاناتشان فرا رسیده است.
 
– بیش از یک نفر می‌توانند همزمان به یک پایگاه داده دسترسی داشته باشند. یعنی دارای قابلیت دسترسی چند جانبه است.
 
– امنیت داده‌ها در database بیشتر از پرونده‌های کاغذی است.
 
انحام پروژه دیتابیس با کیفیت و هزینه مناسب در همیارپروژه :
موسسه همیارپروژه این تضمین را به شما می دهد که از بهترین برنامه نویسان حال حاضر کشور برای انجام پروژه دیتابیس شما را استفاده خواهد کرد.شاید این مورد باعث شود که تصور کنید بهترین برنامه نویسان غالبا قیمت شان هم باید بالاتر از بقیه باشد درحالی که این چنین نیست و ما قیمت ها را به پایین ترین سطح ممکن به نسبت دیگر مراکز انجام پروژه های متلب رسانده ایم تا شما هم کیفیت و هم قیمت را در بهترین حالت دریافت کنید.
 
خدمات مشابه همیارپروژه:
انجام پروژه مهندسی کامپیوتر
 
انجام پروژه VLSI
انجام پروژه شبکه عصبی با متلب
انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با متلب و پایتون
انجام پروژه های پردازش تصویر با متلب (Matlab)
انجام پروژه های داده کاوی با متلب (Matlab)
 
برای انجام پروژه دیتابیس باید چه کار کنم ؟
با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های دیتابیس و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه دیتابیس را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های دیتابیس ، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های پایگاه داده پیشرفته SQL Server
 
در این دفتر ، طراحی پروژه های پایگاه داده در تمامی سطوح انجام می شود. هر گونه پروژه پایگاه داده در هر سطحی قابل انجام است. انجام پروژه های SQL Server پذیرفته می شود.
 
انجام پروژه های پایگاه داده SQL Server در اصفهان
 
پروژه های پایگاه داده که توسط ما انجام می شوند معمولا دارای موارد ذیل می باشند:
 
جدول یا Table
پرس و جو یا View یا Query
رویه های ذخیره شده یا Stored Procedure
تابع های ساده و پیچیده Functions
تریگر یا Trriger
فایل توضیحات و مستندات پایگاه داده 
نمودار ER پایگاه داده
اسکریپت SQL برای ایجاد آبجکتهای پایگاه داده
نسخه پشتیبان BackUp برای بازیابی پایگاه داده
و مهمتر از همه پشتیبانی از پروژه
برخی از نمونه های پروژه های پایگاه داده SQL Server در همین لینک قابل مشاهده می باشند . . .
 
 
 
 

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صادری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
صابری
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 
 
برچسبها: SQL   SQL Server   آموزش SQL Server   انجام پروژه آز پایگاه داده   انجام پروژه آز پایگاه داده SQL Server   انجام پروژه آز پایگاه داده پیشرفته   انجام پروژه دیتابیس SQL Server   انجام پروژه های بانکهای اطلاعاتی   انجام پروژه های پایگاه داده SQL Server   ایجاد مستندات پروژه های پایگاه داده   پایگاه داده   پروژه SQL   پروژه SQL Database   پروژه آزمایشگاه پایگاه داده   پروژه اس کیو ال   پروژه بانک اطلاعاتی SQL   پروژه پایگاه داده SQL   پروژه های پایگاه داده اس کیو ال سرور   حل سوال های sql server   مستندات پروژه های پایگاه داده SQL Server   نمودار ER SQL     


:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه SQL ، پایگاه داده
پایگاه داده آژانس مسافرتی به همراه نمودار ER

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


پایگاه داده آموزشگاه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار ER
پایگاه داده انتخاب واحد و حذف و اضافه به همراه نمودار ER
پایگاه داده انبارداری و سیستم فروش به همراه نمودار ER
پایگاه داده فروشگاه سی دی
پایگاه داده فروشگاه کتاب
پایگاه داده فروشگاه مواد شوینده
پایگاه داده جامع سیستم کتابخانه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم کتابخانه
پایگاه داده سیستم خدمات پس از فروش به همراه نمودار ER
پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار ER
پایگاه داده جامع سیستم مخابرات به همراه نمودار ER
پایگاه داده رزرو بلیط به همراه نمودار ER
پایگاه داده انبار 1 به همراه نمودار ER
پایگاه داده انبار
پایگاه داده بانک به همراه نمودار ER
پایگاه داده بیمارستان به همراه نمودار ER
پایگاه داده مدیریت بودجه
پایگاه داده سیستم کلوپ
پایگاه داده دادگستری به همراه نمودار ER
پایگاه داده دانشگاه
پایگاه داده ثبت اطلاعات دانشجویان به همراه نمودار ER
پایگاه داده انتخاب واحد دانشگاه
پایگاه داده سیستم آموزش دانشگاه
پایگاه داده سیستم داروخانه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم فرهنگسرا
پایگاه داده سیستم فروش مناقصه ای
پایگاه داده فروش دارو
پایگاه داده فروشگاه
پایگاه داده فروش هاست و دومین
پایگاه داده فروشگاه سخت افزار
پایگاه داده فروشگاه موبایل
پایگاه داده سیستم هتل به همراه نمودار ER
پایگاه داده اتوماسیون اداری - ورود خروج کارمندان به همراه نمودار ER
پایگاه داده ثبت نام کلاس زبان به همراه نمودار ER
پایگاه داده کتابخانه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم کتابخانه 2
پایگاه داده معاینه فنی خودرو به همراه نمودار ER
پایگاه داده مدیریت پروژه های ساختمانی به همراه نمودار ER
پایگاه داده نمایندگی خودرو
پایگاه داده نمایشگاه ماشین
پایگاه داده نوبت دهی ثبت نام دانشگاه
پایگاه داده پیک موتوری به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم رستوران ، فست فود به همراه نمودار ER
پایگاه داده تاکسی سرویس
پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری
پایگاه داده سیستم درمانگاه ، بیمارستان
پایگاه داده سیستم املاک
پایگاه داده پذیرش بیمار
پایگاه داده سیستم دانشگاه
پایگاه داده سیستم فروشگاه
پایگاه داده سیستم هتل 1
پایگاه داده سیستم هتل 2
پایگاه داده لیزینگ خودرو

پایگاه داده مدرسه

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com

پایگاه داده آژانس مسافرتی به همراه نمودار er
پایگاه داده آموزشگاه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار er
پایگاه داده انتخاب واحد و حذف و اضافه به همراه نمودار er
پایگاه داده انبارداری و سیستم فروش به همراه نمودار er
پایگاه داده فروشگاه سی دی
پایگاه داده فروشگاه کتاب
پایگاه داده فروشگاه مواد شوینده
پایگاه داده جامع سیستم کتابخانه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم کتابخانه
پایگاه داده سیستم خدمات پس از فروش به همراه نمودار er
پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار er
پایگاه داده جامع سیستم مخابرات به همراه نمودار er
پایگاه داده رزرو بلیط به همراه نمودار er
پایگاه داده انبار 1 به همراه نمودار er
پایگاه داده انبار
پایگاه داده بانک به همراه نمودار er
پایگاه داده بیمارستان به همراه نمودار er
پایگاه داده مدیریت بودجه
پایگاه داده سیستم کلوپ
پایگاه داده دادگستری به همراه نمودار er
پایگاه داده دانشگاه
پایگاه داده ثبت اطلاعات دانشجویان به همراه نمودار er
پایگاه داده انتخاب واحد دانشگاه
پایگاه داده سیستم آموزش دانشگاه
پایگاه داده سیستم داروخانه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم فرهنگسرا
پایگاه داده سیستم فروش مناقصه ای
پایگاه داده فروش دارو
پایگاه داده فروشگاه
پایگاه داده فروش هاست و دومین
پایگاه داده فروشگاه سخت افزار
پایگاه داده فروشگاه موبایل
پایگاه داده سیستم هتل به همراه نمودار er
پایگاه داده اتوماسیون اداری - ورود خروج کارمندان به همراه نمودار er
پایگاه داده ثبت نام کلاس زبان به همراه نمودار er
پایگاه داده کتابخانه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم کتابخانه 2
پایگاه داده معاینه فنی خودرو به همراه نمودار er
پایگاه داده مدیریت پروژه های ساختمانی به همراه نمودار er
پایگاه داده نمایندگی خودرو
پایگاه داده نمایشگاه ماشین
پایگاه داده نوبت دهی ثبت نام دانشگاه
پایگاه داده پیک موتوری به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم رستوران ، فست فود به همراه نمودار er
پایگاه داده تاکسی سرویس
پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری
پایگاه داده سیستم درمانگاه ، بیمارستان
پایگاه داده سیستم املاک
پایگاه داده پذیرش بیمار
پایگاه داده سیستم دانشگاه
پایگاه داده سیستم فروشگاه
پایگاه داده سیستم هتل 1
پایگاه داده سیستم هتل 2
پایگاه داده لیزینگ خودرو
پایگاه داده مدرسه
پایگاه داده مطب
نمودار er بیمه (بخشهای صدور، خسارت و مالی)
نمودار er داروخانه
نمودار er کتابخانه
hamid.namalom1@gmail.com
09367292276 نوید صادقی


انجام کلیه پروژه های پایگاه داده و بانک اطلاعاتی

******** فقط 20،000 تومان ********

********** پروژه های بانک اطلاعاتی **********

37. پروژه پایگاه داده مدیریت انبار
38. پروژه پایگاه داده مدیریت هتل مهمانپذیر پانسیون
39. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) بیمارستان
40. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) داروخانه
41. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) کتابخانه
42. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) تاکسی سرویس
43. پروژه سیستم جامع ثبت نام دانشجویی
44. پروژه سیستم جامع ثت نام و انتخاب واحد دانشجویی
45. پروژه سیستم جامع مدیریت کارخانه کفش
46. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه نرم افزار
47. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه لوازم ورزشی
48. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه لوازم خانگی
49. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه موبایل
50. پروژه سیستم جامع مدیریت انبار
51. پروژه سیستم جامع مدیریت مهد کودک
52. پروژه سیستم جامع مدیریت بیمارستان
53. پروژه سیستم جامع مدیریت داروخانه
54. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه کتاب
55. پروژه سیستم جامع مدیریت آژانس مسافرتی
56. پروژه سیستم جامع مدیریت سینما
57. پروژه سیستم جامع مدیریت رستوران
58. پروژه سیستم جامع مدیریت فروش
59. پروژه سیستم جامع مدیریت سفارشات
60. پروژه سیستم جامع مدیریت خرید
61. پروژه سیستم جامع مدیریت حمل ونقل ( باربری )
62. پروژه سیستم جامع مدیریت کاریابی
63. پروژه سیستم جامع مدیریت مطب
64. پروژه سیستم جامع مدیریت آرایشگاه
65. پروژه سیستم جامع مدیریت کارواش
66. پروژه سیستم جامع مدیریت املاک
67. پروژه سیستم جامع مدیریت بستنی فروشی
68. پروژه سیستم جامع مدیریت انتشاراتی کتاب
69. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه کتاب
70. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه اسبا بازی
71. پروژه سیستم جامع مدیریت تاکسی سرویس
72. پروژه سیستم جامع مدیریت کتابخانه
73. پروژه سیستم جامع مدیریت نمایشگاه اتومبیل
74. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه سمعک
75. پروژه سیستم جامع مدیریت پرسنل
76. پروژه سیستم جامع رزرو بلیط قطار
77. پروژه سیستم جامع رزرو بلیط اتوبوس
78. پروژه سیستم جامع رزرو بلیط هواپیما
79. پروژه سیستم جامع مدیریت فست فود
80. پروژه سیستم جامع مدیریت عکاسی

===================================
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
صابری09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
صابری
پروژه ها دارای جدول ، چندین فرم و گزارش و جست و جو در مدلهای متنوع می باشد .

نمودار erd به همراه پروژه ارائه می شود .

**** در صورت درخواست مشتری پروژه ها به همراه داکیومنت کامل ارائه می شود . ****

**** در صورت درخواست مشتری پیاده سازی پروژه در زبان برنامه نویسی vb ، delphi ارائه خواهد شد . *****


* انجام کلیه خدمات برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی
در زبان های c ++ , c , vb , delphi ، پاسکال ، بیسیک ، html و ...
به همراه پایگاه داده های sql server , access
وگزارش گیری با crystal report 10
تولید نرم افزار برای شرکت ها و
انجام تحقیق ها و پروژه های دانشجویی به همراه ارائه مستندات
با قیمت مناسب و در اسرع وقت پذیرفته می شود .
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab

صادقی
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
پایگاه داده انبارداری و سیستم فروش به همراه نمودار ER -رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     200
62     پایگاه داده انتخاب واحد و حذف و اضافه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     385
63     پایگاه داده سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     318
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09
64     پایگاه داده آموزشگاه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator    
پایگاه داده سیستم داروخانه به همراه نمودار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی به همراه چند کوئری برای پایگاه داده ER ER     Administrator     573
42     پایگاه داده سیستم آموزش دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     326
43     پایگاه داده انتخاب واحد دانشگاه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER ER     Administrator     273
44     پایگاه داده ثبت اطلاعات دانشجویان به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     188
45     پایگاه داده دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     189
46     پایگاه داده دادگستری به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     223
47     پایگاه داده سیستم کلوپ به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     284
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09
48     پایگاه داده مدیریت بودجهER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     181
49     پایگاه داده بیمارستان به همراه نمودار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER ER     Administrator     736
50     پایگاه داده بانک به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     525
51     پایگاه داده انبار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     214
52     پایگاه داده انبار 1 به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     248
53     پایگاه داده رزرو بلیط به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator    
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09
54     پایگاه داده جامع سیستم مخابرات به همراه نموداررایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER ER     Administrator     190
55     پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار ER پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     211
56     پایگاه داده سیستم خدمات پس از فروش به همراه نمودار ERرایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     181
57     پایگاه داده سیستم کتابخانه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     252
58     پایگاه داده جامع سیستم کتابخانه به همراه نمودار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     29109367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
59     پایگاه داده فروشگاه مواد شوینده رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     177
60     پایگاه داده فروشگاه سی دی رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی
صادقی azsoftir@gmail.com
09367292276

09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی


مودار ER کتابخانه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     484
2     نمودار ER داروخانه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     502
3     نمودار ER بیمه (بخشهای صدور، خسارت و مالی) رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     515
4     پایگاه داده مطب رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     202
5     پایگاه داده مدرسه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     344
6     پایگاه داده لیزینگ خودرو ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     215
7     پایگاه داده سیستم هتل 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     229
8     پایگاه داده سیستم هتل 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     227
9     پایگاه داده سیستم هتل 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     291
10     پایگاه داده سیستم هتل 1 رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     247
11     پایگاه داده سیستم فروشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     214
12     پایگاه داده سیستم دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     192
13     پایگاه داده سیستم دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     189
14     پایگاه داده پذیرش بیمار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     219
15     پایگاه داده سیستم املاک به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     358
16     پایگاه داده سیستم درمانگاه ، بیمارستان رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     404
17     پایگاه داده پذیرش بیمار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER     Administrator     242
18     پایگاه داده سیستم املاک به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     340
19     پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی     Administrator     274
20     پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir

صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده تاکسی سرویس به همراه نمودار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده پیک موتوری به همراه نمودار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده نوبت دهی ثبت نام دانشگاه     به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده نمایندگی خودرو ER      به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده مدیریت پروژه های ساختمانی به همراه نمودار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده معاینه فنی خودرو به همراه نمودار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده سیستم کتابخانه 2 ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده کتابخانه به همراه نمودار ERبه همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده ثبت نام کلاس زبان به همراه نمودار ER     به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده فروشگاه سخت افزار ER     به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده فروشگاه موبایل ER      به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده فروش داروER     به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده سیستم فرهنگسرا ER    به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده سیستم فروش مناقصه ای     ER     به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده فروشگاه موبایل ER      به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده فروش داروER     به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده سیستم فرهنگسرا ER    به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده سیستم فروش مناقصه ای     ER     به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

پایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

نمودار ER داروخانه به همراه  چند کوئری برای پایگاه دادهطراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key- Relationship- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده سیستم املاک به همراه نمودار ER  به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server

- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server

- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

گاه داده پذیرش بیمار ER   به همراه  چند کوئری برای پایگاه داده

طراحی و پیاده سازی جداول (Table) در اس کیو ال سرور SQL-Server
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
- تعیین فیلدهای کلید اصلی Primary Key  و کلید خارجی یا ثانویه  Foreign Key

- Relationship

- نمودار ER و تعیین روابط بین موجودیتها ۱ به ۱ ،  ۱ به N  ،  چند به چند

- پیاده سازی دستورات مختلف SQL و انواع کوئری Query به همراه نمایش خروجی هر دستور

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی

پایگاه داده انبارداری و سیستم فروش به همراه نمودار ER -رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی
Administrator 200
62 پایگاه داده انتخاب واحد و حذف و اضافه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 385
63 پایگاه داده سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 318
64 پایگاه داده آموزشگاه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 339
65





azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی


:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه
پایگاه داده سیستم داروخانه به همراه نمودار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی به همراه چند کوئری برای پایگاه داده ER ER Administrator 573
42 پایگاه داده سیستم آموزش دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 326
43 پایگاه داده انتخاب واحد دانشگاه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER ER Administrator 273
44 پایگاه داده ثبت اطلاعات دانشجویان به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 188
45 پایگاه داده دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 189
46 پایگاه داده دادگستری به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 223
47 پایگاه داده سیستم کلوپ به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 284
48 پایگاه داده مدیریت بودجهER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 181
49 پایگاه داده بیمارستان به همراه نمودار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER ER Administrator 736
50 پایگاه داده بانک به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 525
51 پایگاه داده انبار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 214
52 پایگاه داده انبار 1 به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 248
53 پایگاه داده رزرو بلیط به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 206
54 پایگاه داده جامع سیستم مخابرات به همراه نموداررایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER ER Administrator 190
55 پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار ER پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 211
56 پایگاه داده سیستم خدمات پس از فروش به همراه نمودار ERرایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 181
57 پایگاه داده سیستم کتابخانه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 252
58 پایگاه داده جامع سیستم کتابخانه به همراه نمودار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 291
59 پایگاه داده فروشگاه مواد شوینده رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 177
60 پایگاه داده فروشگاه سی دی رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی


:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه








پایگاه داده پیک موتوری به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
Administrator 196
23 ERپایگاه داده نوبت دهی ثبت نام دانشگاه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 202
24 پایگاه داده نمایشگاه ماشین ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 187
25 پایگاه داده نمایندگی خودرو ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 184
26 پایگاه داده مدیریت پروژه های ساختمانی به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 206
27 پایگاه داده معاینه فنی خودرو به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی
Administrator 172
28 پایگاه داده سیستم کتابخانه 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 272
29 پایگاه داده سیستم کتابخانه 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 229
30 پایگاه داده کتابخانه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 358
31 پایگاه داده ثبت نام کلاس زبان به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 202
32 پایگاه داده سیستم هتل به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 461
33 پایگاه داده فروشگاه موبایل رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 228
34 پایگاه داده فروشگاه سخت افزار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 178
35 پایگاه داده فروش هاست و دومین ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 170
36 پایگاه داده فروشگاه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 223
37 پایگاه داده فروش داروER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 190
38 پایگاه داده سیستم فروش مناقصه ای رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER ER Administrator 183
39 پایگاه داده سیستم فرهنگسرا ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 179
40 پایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی


:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه
  azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی



مودار ER کتابخانه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی
Administrator 484
2 نمودار ER داروخانه رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 502
3 نمودار ER بیمه (بخشهای صدور، خسارت و مالی) رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 515
4 پایگاه داده مطب رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 202
5 پایگاه داده مدرسه به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 344
6 پایگاه داده لیزینگ خودرو ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 215
7 پایگاه داده سیستم هتل 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 229
8 پایگاه داده سیستم هتل 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 227
9 پایگاه داده سیستم هتل 2 ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 291
10 پایگاه داده سیستم هتل 1 رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 247
11 پایگاه داده سیستم فروشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 214
12 پایگاه داده سیستم دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 192
13 پایگاه داده سیستم دانشگاه ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 189
14 پایگاه داده پذیرش بیمار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 219
15 پایگاه داده سیستم املاک به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 358
16 پایگاه داده سیستم درمانگاه ، بیمارستان رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 404
17 پایگاه داده پذیرش بیمار رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی ER Administrator 242
18 پایگاه داده سیستم املاک به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 340
19 پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی Administrator 274
20 پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری به همراه نمودار ER رایگان- سورس - SQL-اس کیو ال -دانشجویی
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقیazsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی


:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی

پایگاه داده آژانس مسافرتی با SQL + نمودار ER

پایگاه داده آموزشگاه با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده دانشگاه با SQL + نمودار ER
پایگاه داده انتخاب واحد و حذف و اضافه با SQL + نمودار ER
پایگاه داده انبارداری و سیستم فروش با SQL + نمودار ER
پایگاه داده فروشگاه اینترنتی سی دی با SQL + توضیحات رایگان
پایگاه داده فروشگاه اینترنتی کتاب،مقاله،مجله،سی دی با SQL + توضیحات رایگان
پایگاه داده فروشگاه اینترنتی مواد شوینده با SQL
پایگاه داده جامع سیستم کتابخانه با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده کتابخانه با SQL
پایگاه داده خدمات پس از فروش با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده جامع مخابرات با SQL + نمودار ER
پایگاه داده رزرو بلیط با SQL + نمودار ER
پایگاه داده انبارداری با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده انبار با SQL
پایگاه داده بانک با SQL + نمودار ER
پایگاه داده بیمارستان با SQL + نمودار ER
پایگاه داده مدیریت بودجه با SQL
پایگاه داده کلوپ با SQL + نمودار ER
پایگاه داده دادگستری با SQL + نمودار ER

پایگاه داده دانشگاه

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی

پایگاه داده ثبت اطلاعات دانشجویان با SQL + نمودار ER
پایگاه داده انتخاب واحد دانشگاه با SQL
پایگاه داده سیستم آموزش دانشگاه با SQL
پایگاه داده داروخانه با SQL + نمودار ER
پایگاه داده اداره بازرگانی با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده فرهنگسرا با SQL + توضیحات رایگان
پایگاه داده فروش مناقصه ای با SQL + توضیحات رایگان
پایگاه داده فروش دارو با SQL
پایگاه داده فروشگاه با SQL + نمودار ER
پایگاه داده فروش هاست و دومین با SQL
پایگاه داده فروشگاه آنلاین سخت افزار با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده فروشگاه موبایل با SQL
پایگاه داده هتل با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده اتوماسیون اداری-ورود خروج کارمندان با SQL + نمودار ER
پایگاه داده ثبت نام کلاس زبان با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پایگاه داده کتابخانه + نمودار ER
بانک اطلاعاتی کتابخانه
پروژه SQL معاینه فنی خودرو با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پروژه SQL مدیریت پروژه های ساختمانی با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پروژه SQL نمایندگی خودرو با SQL + توضیحات رایگان
پروژه SQL نمایشگاه ماشین با SQL + توضیحات رایگان
پروژه SQL نوبت دهی ثبت نام دانشگاه با SQL
پروژه SQL پیک موتوری با SQL + توضیحات رایگان + نمودار ER
پروژه SQL رستوران،فست فود با SQL + نمودار ER
پروژه SQL تاکسی سرویس با SQL + نمودار ER
پروژه SQL حسابرسی و حسابداری با SQL + نمودار ER
بانک اطلاعاتی درمانگاه با SQL
بانک اطلاعاتی املاک با SQL + نمودار ER
بانک اطلاعاتی پذیرش بیمار با SQL
بانک اطلاعاتی سیستم دانشگاه + نمودار ER
بانک اطلاعاتی سیستم فروش با SQL
بانک اطلاعاتی رزرواسیون هتل با SQL

بانک اطلاعاتی هتلداری با SQL

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی

بانک اطلاعاتی لیزینگ خودرو با SQL
بانک اطلاعاتی مدرسه با SQL + نمودار ER
بانک اطلاعاتی مطب با SQL
نمودار ER بیمه (بخشهای صدور،خسارت و مالی)
نمودار ER داروخانه
نمودار ER کتابخانه
انتخاب واحد با SQL + نمودار ER
نمودار ER آموزش دانشگاه
نمودار ER آموزشگاه آنلاین
نمودار ER گلفروشی
نمودار ER گزارشات مالی
نمودار ER رزرو آنلاین بلیط قطار
نمودار ER ثبت احوال
بانک اطلاعاتی عکاسی + نمودار ER
نمودار ER موسسه آموزشی
نمودار ER املاک
نمودار ER توریسم آنلاین
نمودار ER بیمارستان-پذیرش بیمار
نمودار ER مدرسه آنلاین
نمودار ER وب سایت فروشگاه بازی
بانک اطلاعاتی کتابخانه
نمودار ER رستوران،فست فود
بانک اطلاعاتی فروشگاه موبایل
نمودار ER فروشگاه موبایل
نمودار ER پایانه مسافربری
بانک اطلاعاتی جامع لیگ فوتبال+ER رایگان


و...
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقین امه نویسی تخصصی matlab
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
صادقی

=================================================================

برای دانلود رایگان دموی پروژه ها و نیز مشاهده قیمت ها به سایت اصلی ما به نشانی زیر مراجعه کنید :



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده آژانس مسافرتی به همراه نمودار ER

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

پایگاه داده آموزشگاه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار ER
پایگاه داده انتخاب واحد و حذف و اضافه به همراه نمودار ER
پایگاه داده انبارداری و سیستم فروش به همراه نمودار ER
پایگاه داده فروشگاه سی دی
پایگاه داده فروشگاه کتاب
پایگاه داده فروشگاه مواد شوینده
پایگاه داده جامع سیستم کتابخانه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم کتابخانه
پایگاه داده سیستم خدمات پس از فروش به همراه نمودار ER
پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار ER
پایگاه داده جامع سیستم مخابرات به همراه نمودار ER
پایگاه داده رزرو بلیط به همراه نمودار ER
پایگاه داده انبار 1 به همراه نمودار ER
پایگاه داده انبار
پایگاه داده بانک به همراه نمودار ER
پایگاه داده بیمارستان به همراه نمودار ER
پایگاه داده مدیریت بودجه
پایگاه داده سیستم کلوپ
پایگاه داده دادگستری به همراه نمودار ER
پایگاه داده دانشگاه
پایگاه داده ثبت اطلاعات دانشجویان به همراه نمودار ER
پایگاه داده انتخاب واحد دانشگاه
پایگاه داده سیستم آموزش دانشگاه
پایگاه داده سیستم داروخانه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم فرهنگسرا
پایگاه داده سیستم فروش مناقصه ای
پایگاه داده فروش دارو
پایگاه داده فروشگاه
پایگاه داده فروش هاست و دومین
پایگاه داده فروشگاه سخت افزار
پایگاه داده فروشگاه موبایل
پایگاه داده سیستم هتل به همراه نمودار ER
پایگاه داده اتوماسیون اداری - ورود خروج کارمندان به همراه نمودار ER
پایگاه داده ثبت نام کلاس زبان به همراه نمودار ER
پایگاه داده کتابخانه به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم کتابخانه 2
پایگاه داده معاینه فنی خودرو به همراه نمودار ER
پایگاه داده مدیریت پروژه های ساختمانی به همراه نمودار ER
پایگاه داده نمایندگی خودرو
پایگاه داده نمایشگاه ماشین
پایگاه داده نوبت دهی ثبت نام دانشگاه
پایگاه داده پیک موتوری به همراه نمودار ER
پایگاه داده سیستم رستوران ، فست فود به همراه نمودار ER
پایگاه داده تاکسی سرویس
پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری
پایگاه داده سیستم درمانگاه ، بیمارستان
پایگاه داده سیستم املاک
پایگاه داده پذیرش بیمار
پایگاه داده سیستم دانشگاه
پایگاه داده سیستم فروشگاه
پایگاه داده سیستم هتل 1
پایگاه داده سیستم هتل 2
پایگاه داده لیزینگ خودرو

پایگاه داده مدرسه

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پایگاه داده آژانس مسافرتی به همراه نمودار er
پایگاه داده آموزشگاه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار er
پایگاه داده انتخاب واحد و حذف و اضافه به همراه نمودار er
پایگاه داده انبارداری و سیستم فروش به همراه نمودار er
پایگاه داده فروشگاه سی دی
پایگاه داده فروشگاه کتاب
پایگاه داده فروشگاه مواد شوینده
پایگاه داده جامع سیستم کتابخانه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم کتابخانه
پایگاه داده سیستم خدمات پس از فروش به همراه نمودار er
پایگاه داده برگزاری کنکور آزمایشی به همراه نمودار er
پایگاه داده جامع سیستم مخابرات به همراه نمودار er
پایگاه داده رزرو بلیط به همراه نمودار er
پایگاه داده انبار 1 به همراه نمودار er
پایگاه داده انبار
پایگاه داده بانک به همراه نمودار er
پایگاه داده بیمارستان به همراه نمودار er
پایگاه داده مدیریت بودجه
پایگاه داده سیستم کلوپ
پایگاه داده دادگستری به همراه نمودار er
پایگاه داده دانشگاه
پایگاه داده ثبت اطلاعات دانشجویان به همراه نمودار er
پایگاه داده انتخاب واحد دانشگاه
پایگاه داده سیستم آموزش دانشگاه
پایگاه داده سیستم داروخانه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم اداره بازرگانی به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم فرهنگسرا
پایگاه داده سیستم فروش مناقصه ای
پایگاه داده فروش دارو
پایگاه داده فروشگاه
پایگاه داده فروش هاست و دومین
پایگاه داده فروشگاه سخت افزار
پایگاه داده فروشگاه موبایل
پایگاه داده سیستم هتل به همراه نمودار er
پایگاه داده اتوماسیون اداری - ورود خروج کارمندان به همراه نمودار er
پایگاه داده ثبت نام کلاس زبان به همراه نمودار er
پایگاه داده کتابخانه به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم کتابخانه 2
پایگاه داده معاینه فنی خودرو به همراه نمودار er
پایگاه داده مدیریت پروژه های ساختمانی به همراه نمودار er
پایگاه داده نمایندگی خودرو
پایگاه داده نمایشگاه ماشین
پایگاه داده نوبت دهی ثبت نام دانشگاه
پایگاه داده پیک موتوری به همراه نمودار er
پایگاه داده سیستم رستوران ، فست فود به همراه نمودار er
پایگاه داده تاکسی سرویس
پایگاه داده سیستم حسابرسی و حسابداری
پایگاه داده سیستم درمانگاه ، بیمارستان
پایگاه داده سیستم املاک
پایگاه داده پذیرش بیمار
پایگاه داده سیستم دانشگاه
پایگاه داده سیستم فروشگاه
پایگاه داده سیستم هتل 1
پایگاه داده سیستم هتل 2
پایگاه داده لیزینگ خودرو
پایگاه داده مدرسه
پایگاه داده مطب
نمودار er بیمه (بخشهای صدور، خسارت و مالی)
نمودار er داروخانه
نمودار er کتابخانه
hamid.namalom1@gmail.com
09367292276



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام کلیه پروژه های پایگاه داده و بانک اطلاعاتی

******** فقط 20،000 تومان ********

********** پروژه های بانک اطلاعاتی **********

37. پروژه پایگاه داده مدیریت انبار
38. پروژه پایگاه داده مدیریت هتل مهمانپذیر پانسیون
39. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) بیمارستان
40. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) داروخانه
41. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) کتابخانه
42. پروژه بانک اطلاعاتی (پایگاه داده ) تاکسی سرویس
43. پروژه سیستم جامع ثبت نام دانشجویی
44. پروژه سیستم جامع ثت نام و انتخاب واحد دانشجویی
45. پروژه سیستم جامع مدیریت کارخانه کفش
46. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه نرم افزار
47. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه لوازم ورزشی
48. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه لوازم خانگی
49. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه موبایل
50. پروژه سیستم جامع مدیریت انبار
51. پروژه سیستم جامع مدیریت مهد کودک
52. پروژه سیستم جامع مدیریت بیمارستان
53. پروژه سیستم جامع مدیریت داروخانه
54. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه کتاب
55. پروژه سیستم جامع مدیریت آژانس مسافرتی
56. پروژه سیستم جامع مدیریت سینما
57. پروژه سیستم جامع مدیریت رستوران
58. پروژه سیستم جامع مدیریت فروش
59. پروژه سیستم جامع مدیریت سفارشات
60. پروژه سیستم جامع مدیریت خرید
61. پروژه سیستم جامع مدیریت حمل ونقل ( باربری )
62. پروژه سیستم جامع مدیریت کاریابی
63. پروژه سیستم جامع مدیریت مطب
64. پروژه سیستم جامع مدیریت آرایشگاه
65. پروژه سیستم جامع مدیریت کارواش
66. پروژه سیستم جامع مدیریت املاک
67. پروژه سیستم جامع مدیریت بستنی فروشی
68. پروژه سیستم جامع مدیریت انتشاراتی کتاب
69. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه کتاب
70. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه اسبا بازی
71. پروژه سیستم جامع مدیریت تاکسی سرویس
72. پروژه سیستم جامع مدیریت کتابخانه
73. پروژه سیستم جامع مدیریت نمایشگاه اتومبیل
74. پروژه سیستم جامع مدیریت فروشگاه سمعک
75. پروژه سیستم جامع مدیریت پرسنل
76. پروژه سیستم جامع رزرو بلیط قطار
77. پروژه سیستم جامع رزرو بلیط اتوبوس
78. پروژه سیستم جامع رزرو بلیط هواپیما
79. پروژه سیستم جامع مدیریت فست فود
80. پروژه سیستم جامع مدیریت عکاسی

===================================
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
صابری09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
صابری
پروژه ها دارای جدول ، چندین فرم و گزارش و جست و جو در مدلهای متنوع می باشد .

نمودار erd به همراه پروژه ارائه می شود .

**** در صورت درخواست مشتری پروژه ها به همراه داکیومنت کامل ارائه می شود . ****

**** در صورت درخواست مشتری پیاده سازی پروژه در زبان برنامه نویسی vb ، delphi ارائه خواهد شد . *****


* انجام کلیه خدمات برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی
در زبان های c ++ , c , vb , delphi ، پاسکال ، بیسیک ، html و ...
به همراه پایگاه داده های sql server , access
وگزارش گیری با crystal report 10
تولید نرم افزار برای شرکت ها و
انجام تحقیق ها و پروژه های دانشجویی به همراه ارائه مستندات
با قیمت مناسب و در اسرع وقت پذیرفته می شود .
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
صابری



:: موضوعات مرتبط: SQLSERVER , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد